Monday, February 13, 2012

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

Assalamualaikum....


nak join satu segmen oleh BEN ASHAARI... 


Abg Ben ada tanya "Berikan satu sebab ringkas kenapa mereka patut baca blog anda." 

jawapan saya..--> blog saya ni pelbagai..ada yang motivasi...santapan rohani..produk kreatif,ala-ala mcm bisnes gitu la...sulaman pun ade...nasihat...lawak-lawak...pandangan..tutorial..resepi..tips ..etc...kalau nak taw dengan lebih lanjut, kenelah selalu bace entry2 N.Z ni..anda akan tahu..hehe

entry yg N.Z boleh kate top tu seperti berikut..walaupun takde la top mane pun kalau nak dibandingkan dengan blogger lain..huhu..


N.Z tahu walaupun blog ni sesangat la simple dan follower pun yg tak berapa nak riban tu tapi..N.Z akan tetap memberikan yang terbaik..kalau bukan utk pembaca untuk diri sendiri sebagai peringatan... 

SELAMAT DATANG YE..

p/s : nak bg pandangan pasal ni pun boleh...--> C.I.N.T.A

8 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI said...

samalah kt ni kan..hihi.

biela bell said...

entri sume bagus2..
good luck:)

steffany daph said...

nice blog yer. dtg dari segmnen ben ashaari. done follow u. ada hari, baca ur entri. singgah la my blog kalo sudi (:

Masz Sidek said...

salam kenal...
membalas kunjungan dr segmen abg ben...
follow sini blk...

nanieybarnieylurviey said...

dtg sini follow.. hehe.. followe ke 245. :) slm kenal

:: Cik Nur :: said...

kunjungan balas di sini...dan follow juga.. :) 248.. :)

Miss BaNu said...

membalas kunjungan..dh followww..wah lagu tema blog ni dr drama korea kn hehehe..aah saya suka gak tgk drama korea nih..paling suke skali mstilah drama My Girlfriend is a Gumiho..hehehe

L-169 said...

Saya nak tengok saja....!!?

L-169

 
“Hak Cipta Terpelihara Segenggam Tabah@ N.Z”