Thursday, September 29, 2011

BERSABARLAH SAYANG~

Assalamualaikum...


Entry yg ke-2...hik3...

Rase meremang je bulu roma bace tajuk entry ku itu....

Takde nak kate ape2 pun...hanya memberi ingatan kpd diri sendiri agar terus SABAR.. Meskipun nampak pahit,ku percaya kan ada manis di akhirnya.... Rezeki Allah di bumi ini tersangat lah luas..SABAR ye..buat pembaca entry ini..jgn mudah putus asa taw...kadang2 Allah nak dengar hamba-hambanya merintih pada Dia sebab tu Dia bg kat kita mcm tu..sebab ape? sebab kita kadang2 lupe yg bahwa Allah tu kan Maha Adil dan punya SEGALA-GALANYA....mintak je pada Dia...kalau permintaan mu itu tak dikabulkan lagi jgn putus asa..mungkin belum tiba saatnya utk kamu kecapi ape yg kamu inginkan..

Allah takkan beri ape yg kita inginkan TAPI
Allah akan beri apa yg kita perlukan~

*muzik*
~bibir mudah mengucap SABAR, tapi hatilah yg remuk menderita,
tak siapa tahu......
(opss..jadi penulis lirik la plak..ni lagu Mestica kalau x silap)

p/s : SABAR itu sebahagian dari sifat org2 yg beriman..moga diriku tergolong di dalamnya serta permudahkan urusanku..amiiin..
p/s : penulis sedang BERSABAR tatkala menulis entry ini..^_^

*sumber: google..
SABAR SABAR SABAR SABAR SABAR SABAR SABAR SABAR SABAR SABAR SABAR!!!!



JOM KITA BACE!!!

15 ulasan:

H.J said...

yeah..sabar dan terus bersabar

qamarguyz said...

salam ziarah..
pembaca ni pun ngah bersabar tatkala membaca entry nie..
uhuk3..sabar la..
da takda rezeki kan..
kerajaan takda duit nak bagi! =(

Zairi Faiezil said...

Salam,

Sabar adalah separuh daripada iman maka jelas terbukti dgn memiliki kesabaran yang tinggi keimanan kita kepada Allah s.w.t juga kuat..

Thanks sbb kongsikan informatian yg bermanfaat ini :-)

Niena Pengembara Ilahi said...

moga kta tergolong dikalangan org2 yg mempunyai tahap kesabaran yg tggi ..

Niena Pengembara Ilahi said...

moga kta tergolong dikalangan org2 yg mempunyai tahap kesabaran yg tggi ..

Asmara said...

salam Zulaikha, Info yang bagus untuk dikongsi. :D
*chopstik besi korea tak pasti ada jual kat jepun atau tak. kene carik dulu, akk haritu beli kat korea.:D akk balik tahun depan.

budak penjara said...

sabar itu indah

Bell said...

sabar je la weh...aku sabar kan ko nie..sabarkanlah aku kat sini eh

Warna Warni Kehidupan said...

Sabar memang senang tuk di sebuu tapi sukar nak dibuat..bersabarlah..

Bui Junaidi said...

sabar separu dari iman..*_*

[sutera kasih] said...

org2 yg bersabar itu comel ^^

Nur Zulaikha said...

@H.J
mcm lagu la plak..hehe

@qamarguys
adk la bg duit kt akk..blh??

@zairi faiezil
wasalam..yup..tepat sekali pernyataan anda..same2..^^

@niena pengembara Ilahi
amiiiin..insyaAllah

@asmara
sama2..ok kak..roger2..

@budak penjara
mmg indah mcm kenangan terindah..hehe

@bell
hehe..okeyh..sama2 kita bersabar ek..

@warna warni kehidupan
kata2 mmg mudah diungkap tapi nk buat tu yg susah..jadi ape mahu buat..sabarlah~

@bui junaidi
yup..that's right

@sutera kasih
somel mcm awk jgk ^^

Niena Pengembara Ilahi said...

^.^

aimie amalina said...

sabar itu selalu mnjanjikan hadiah dari-Nya =]

Nur Zulaikha said...

@aimie amalina
yup...amiinn..moga begitulah hndaknya..

 
“Hak Cipta Terpelihara Segenggam Tabah@ N.Z”