Tuesday, October 18, 2011

PEMENANG SEGMEN ILMU

Assalamualaikum.....


Alhamdulillah, entry yg pertama utk bulan ini setelah lama menyepikan diri..
Bukan kerana ingin membawa diri tetapi kesihatan diri yg tidak mengizinkan utk mengisi coretan hati..hehe

Hmmm..baru-baru ni penulis blog telah ditimpa musibah atau senang ceritenyer kene demam lah..sebab itulah agak lama mnyepikan diri..

OKEYH....tak mo cakap lagi...dah lame nak umumkan pemenang ni...beliau datang dari segmen ilmu yg dianjurkan oleh penulis pada bulan lalu..hehe..peserta pun beliau sorang sahaja..mungkin kerana soalan yg 'agak' mencabar kot..tu yg tak berani nak join..hahaha..whatever...

ape-ape pun, TAHNIAH pada En.Hafiz kerana sudi meluangkan masa mnyertai segmen tersebut...

seperti yang dijanjikan..jeng3..anda diumumkan utk menjadi PEMENANG TEMPAT PERTAMA!!!.....
TAHNIAH sekali lagi diucapkan...


Boleh klik utk 'TERJAH'

http://storytentangcerita.blogspot.com/2011/08/jom-join-segmen-ilmu.html

TAPI...utk soalan yg terakhir sekali tu..jawapan kurang tepat la....
so,kat sini jawapan yg sebenarnya..


3 perkara yg dinasihatkan Rasulullah kpd Abu Hurairah spy diamal & tdk ditinggalkn..
1) solat sunat witir.
2) solat dhuha.
3) berpuasa 3 hari drpd setiap bulan..


Jadi, setakat itu sahaja..TERIMA KASIH


p/s: kepada En.Hafiz sila emailkan kpd sy maklumat peribadi seperti num telefon anda yg ingin di'top up'...(nak maxix atau celcom)
sitizulaikha29@yahoo.com

2 ulasan:

aimie amalina said...

waaaa
tahniah2
ayoooo
x sehat keee...
sempga sehaaaatttt na =]

Nur Zulaikha said...

huuu..Alhamdulillah..skrg dh sihat

 
“Hak Cipta Terpelihara Segenggam Tabah@ N.Z”