Thursday, June 27, 2013

Short Thursday~

Assalamualaikum...


saje nak buat entry walaupun ringkas..

Kelmarin, tengok kakak berbuka puasa dengan bihun sup yg dibeli dekat pasar malam..sampai ati tak ajak...

terliurnya..cakap dengan mak..teringin nak makan bihun sup ke laksa ke...

tadi mak balik dari pasar sambil hulur bakul yang dalamnya ada bihun sup dengan laksa...huhuhuhuhuhuhu..

terharuunya..aku pun ambil bungkusan sambil tersengih dekat mak..mak kate,dah tak payah nak sengih macam kerang busuk karang kempunan.. ^____^  SAYANG MAK KERANA ALLAH =)

3 ulasan:

biela bell said...

seronoknyaaaaaaaaa...! jika kita nak sesuatu.. kita kena cakap. Jika tak beritahu, orang takkan tahu. ;p

AiSyA LiEzA said...

hehehehhexD best an bila hasrat jadi kenyataan..ekkekekek

kiera'sakura said...

hihihi. saya tak boleh nak makan bihun sup ke laksa. mesti nak nasik jugak. kesian ke baby dalam perut nie kalau tak makan nasi takut dia lapar huuuu

 
“Hak Cipta Terpelihara Segenggam Tabah@ N.Z”