Saturday, January 7, 2012

TAhun baru dah??

Assalamualaikum semua....


Wahh..memang lame dah tak update ni..ni untuk tahun baru 2012.... Kerana terkejut yg amat melampau sampai rasa malas nak update..nak merajuk dgn blog ni sebab shoutmix dah ditamatkan perkhidmatannya...sedihnye..tak sempat nak jejak blogger yg tinggalkan komen.. maafkan saya ye...

Sedang diri ini 'godek-godek' terjumpe satu tutorial yg amat berguna utk N.Z... (dah awok dok pande mende2 gini..tengok hak ore la) Jadi, N.Z tak nak merajuk dah sebab cbox akan gantikan shoutmix tu..boleh la tinggalkan jejak lagi ye.. TERIMA KASIH pada cik Yana sebab buat tutorial ni.. i love u...nomu nomu nomu chuwa...

Kalau kalian nak buat boleh tengok tutorial cik yana ni..just klik je taw..mudah..^_^




p/s; sedap tak lagu n.z yg baru ni? (boleh makan ke?)

6 ulasan:

Iffah Afeefah said...

xdengar lak lagunye

anitadiana said...

ita pun tengah cari-cari untuk gantikan shoutmix

Mr. Doctor said...

MD tak berapa berkenan dengan Cboz.. Lebih minat Fibox.. Anyway dua2 boleh pkai.. Lain org lain taste kan.. ^_____^

Paris Lipton said...

pkai busuk.org la...

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui dh tmbh busuk..g besh..hihi..

Syaifuddin said...

haha ...a'ah ..busuk.org ok

 
“Hak Cipta Terpelihara Segenggam Tabah@ N.Z”