Saturday, July 16, 2011

Ku tak mampu....




Assalamualaikum w.b.t semua...
semoga pagi-pagi anda disinari cahaya baru...dah Terima Kasih kat Allah belum pagi niE? Syukur Alhamdulillah kerana masih diberi peluang utk bernafas serta mampu menikmati keindahan alam seperti hari-hari sebelumnya.. Ucaplah Alhamdulillah~

Hmmm..sebenarnya entry kali niE nak share 1 lagu ngn kalian...lagu apE???
keNe la dengar sampai habis ye..tersentuh sungguh lagu niE sehingga membuatkan diriku benar-benar tersentap**...Walau sebesar mana pun ujian yg kita terima namun x setanding dengan ujian para Anbiya' dan Syuhada kan???  Bukan Allah x syg kita jika membebani kita dgn berbagai ujian, kerana Allah kasihankan dan SAYANG kitalah Dia bagi kita ujian seumapama itu utk buat diri kita lebih kuat & tabah...
Kalau difikir2 balik mase tu la kita makin dekat dgn Allah kan??

Baru-baru niE saya ditimpa musibah(Innalillah)..musibah apE? Biarlah itu menjadi coretan isi hati saya... Saya terima dengan redha,dan x semestinya itu pengakhirannya bagi saya.. Mungkin melalui ujian ini jualah yg membuatkn diri ini tidak akan  terus alpa...eh melalut-lalut pulak..OK..hayatilah lagu niE ye..boleh menitis air mata taw kalau kita hayati betul2..
~_^


Dah rase TENANG balik bile dengar lagu yang niE plak..^_^..




La tahzan..InnALLAHa ma'ana..


2 ulasan:

Cik Bell said...

leha..bersabar yer..aku selalu sayang kau.Kitaorang selalu ada jadi pendokong kau.kitaorang takkan lupa kat ko..kitaorang akan selalu doakan kau.Kitaorang taknak kawan kitaorang sedih boleh?? Kitaorang akan selalu sokong kau.Kami sayang kau taw leha!!! ingat tu!!!Aku nak persahabatan kita tetap sama macam dulu walau ada perubahan sikit daripada sudut masa..sayang ko leha..!!

Niena Pengembara Ilahi said...

erm... org2 yg sabar itu dikasihi Allah.. :)

 
“Hak Cipta Terpelihara Segenggam Tabah@ N.Z”