Wednesday, December 19, 2012

P.E.R.U.B.A.H.A.N

Assalamualaikum semua...


Hari ini terasa sedikit kelapangan waktu berbanding sebelumnya..fuhh..lenguh tangan dan kaki melayan kerenah anak buah..baru 2 org belum lagi berorang-orang (erkk..tak kene je).

Makanya,cuti sem pun bermula tapi terdapat perubahan..PERUBAHAN??apakah??cuba cari perbezaan antara kedua gambar ~_^









Nampak tak perbezaan 2 lukisan tersebut..huhu..yang atas tu kos yang aku ambil sekarang dan yang bawah tu kos yang aku ambil di UiTM iaitu Bch.S Construction Management..(waaa..rindunya dgn my plan) <--bajet mcm arkitek..haha


Jadinya, cuti sem aku macam tak cuti la ye..hurmm..kene lukis2 jugak..ape boleh buat..name pun student kan...

p/s:ade sesiapa yg blh tlg lukiskan tak? :P

p/S: ade yg nak aku smbung entry ni tak? Bakal SuamiKu seorang Doktor??


6 ulasan:

ekabukanmakcikkau. said...

terer ah kau pandai lukih aku pandai tekap je hihi. yang atas tu aku jumpe kat buku teks sains form2 hahha

Hafizin Jamil said...

okay dah tu melukis.orang lain kena membaca..haha

biela bell said...

untunglah ada banyak pengalaman..

please sambung cerita yg gempak tu...bakal suamiki seorang doktor..! hhiii

Siti_btp said...

salam adik,

terima kasih sudi ke blog akk..
Anak akk Asraf kini 17 thn mulai berjalan umur 4 thn..Dr dah sahkan dia x blh berjln tp kuasa Allah SWT..selanjutnya klik imej Asraf 17thn..Maaflah kalau penulisan akk membosankan..

adik blh suruh kakak adik join FB ni..kelab ibu2 yg mempunyai anak CP..mungkin dpt meringankan tekanan kakak adik..

http://www.facebook.com/groups/supermum/



Iffah Afeefah said...

hahaha jauh sngt bezanye hee

dya bunga said...

kalau dya tlg lukiskan mmg xde rupalah..haha

 
“Hak Cipta Terpelihara Segenggam Tabah@ N.Z”